Jag älskar att få saker

SÖNDAG. Fortfarande lite sliten känner jag, men what to do about it liksom? Jag har sorterat alla saker jag fick och jag måste säga ett stort tack till alla, TACK.


Höganäs skålar                               Jeansjacka                    Klänning
Mugg med macktallrik                    Öronhängen                   Hundralappar
Epilator                                               Sjal                              Kicks presentkort
Mobiltelefon                                       Armband                        H&M presentkort
Drink shaker                                     Harembyxor                   IKEA presentkort
Böcker om skor och väskor               Skärp                              Parfym
Cider                                                Presentkort nere i Malmö (dit syster flyttar på tisdag)
Lotter och godis

Jag älskar att få saker!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har inte riktigt fattat att båda är arton nu!

2009-03-30 @ 15:41:26
Postat av: Svar på Matilda.

haha, ne, det är liksom så främmande, så overkligt. Vi har ju alltid varit dom små tjejerna..

2009-03-30 @ 18:04:20
Postat av: Sofia

Jag börjar vänja mig vid bootcut, men det tog ett tag. Grattis i efterskott förresten! Hoppas att dagen var kanon!

Postat av: Svar på Sofia.

ja, det gör verkligen det. benen sitter liksom mer ihop där nere, en känsla jag knappt minns. Tack snälla, det var super!

2009-03-30 @ 18:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0