Imaginary space people

ONSDAG. Såna här dagar har även det ett slut. Såna här dagar får en att tänka på kroppen och hur den är uppbyggd. Hur mina breda axlar skjuter upp i taket, hur jag fått fjortisfläsk som syns vid låga jeans, hur jag irriterar mig på läkaren som gjorde ett så fult stygn under min navel, hur man absolut inte orkar raka bene under vinterhalvåret och på hur mina vågiga fötter börjar få hårda kanter. Tänk om man bara skulle lägga sig under kniven och fixa till alltihopa - man ska ju ändå bara ner i jorden i slutändan, och maskar äter allt, hur det än ser ut.

Irriterad på mig själv över hur oengagerad jag var på dansen idag, stod och tyckte synd om tjejen som sabbat sitt hår och på tjejen framför som tar så otroligt stor plats. Var inte pepp på att dansa ikväll känner jag. Däremot var det trevligt att våran kära dansfröken var tillbaka, lika så hennes blogg som nu igen blir uppdaterad :)

Ne om jag skulle ta mina axlar, fjortisfläsk, ärr, orakade ben och vågiga fötter och gå och lägga mig efter en grå dag?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sofie, egocentriskt blir sådär uppdaterad. Häng hellre på Vibb, den kommer att uppdateras mycket oftare och mer engagerat! Kul att vara tillbaka på dansen. Man har både sina pepp och Opeppdagar. Det måste man!

2009-03-05 @ 00:41:57
URL: http://vibbkalmar.se
Postat av: Matilda

Det är bara sånt du tänker på, ingen annan. Jag blir bara så irriterad för du har ett sånt utseende som man vill ha och är avundssjuk på och så klankar du ner på dig själv på det här sättet...

2009-03-05 @ 12:55:16
Postat av: Svar på Sofia

Okej, vibben blir nya hänget nu då :). Ja det är klart, jobbigt om man lkigger på topp jämt ju ;P.

2009-03-05 @ 15:38:08
Postat av: Svar på Matilda

Du ska inte säga något, du har räknat ut på varenda liten kvadratcentimeter vad som du tycker är fel på dig och jag får aldrig ta kort på dig! Maha, sa du nu då ;P.

2009-03-05 @ 15:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0