How do you feel mjölk?

LÖRDAG. Vid halv ett kom vi till mormor där räffsning stod på schemat. Armarna var som två döda ormar hängandes vid mina sidor efter fyra timmars kammning av naturen - mer av luskammning ska man nog säga eftersom räffsning är det ända som mormor är petnoga med. Medans mormor gick in och gjorde mat passade vi på att ta en liten sol och puss stund på det kammade gräset.

Ursäkta den dåliga vitsen på rubriken, men den är slående, då Jesper kallar min mormor för filmjölk och vi kollade på ståuppkomik igår. Okej, så jävla internt det blev helt plötsligt.


Kommentarer
Postat av: Anisa

Hahahaha "How do you feel mjölk?" Smart Sofie! :)



Åhh sött med pussar. Jag tycker om pussar. Alla som pussas är söta. Puss vad sött. Gud, vad puttisnuttig (vad det nu ens betyder) jag låter. Men helt seriöst. NI ÄR SÖTA!!! :)

2009-03-22 @ 15:59:24
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: svar på Anisa

Haha, tack!



Jag har märkt det och du är välsigt duktig på att använda ordet på olika sätt ;D.

2009-03-22 @ 19:05:32
Postat av: Anisa

hahahaha :)

2009-03-22 @ 20:12:55
URL: http://aalekic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0