Hög 70/80 tals musik med Lillsofie

FREDAG. Klockan är halv åtta och jag sitter och väntar på att Lillsofie vilken sekund som helst ska plinga på dörren. Jag och pappa är ensama hemma och då händer det liksom inte så mycket, bara massa musik som spelas överallt. Just därför ska hon komma hit, vi ska kanske fixa luggen på henne så hon ser något och sen ska hon få kolla igenom alla kläderna :).

Alla pojkar är på Pipes och äter för att fira Svernhed som blev tjugo idag, grattis. Jobbigt att sitta hemma på helger när alla nära och kära är äldre än man själv. Tur att man ha lillialilla Sofie då ;).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Killarna på Vibb frågade om jag ville börja blogga hos dem och jag svarade såklart ja!

2009-03-13 @ 22:35:30
URL: http://vibbkalmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0