Ett sista kapitel jag har förälskat mig i.

MÅNDAG. Sprungit runt i det som nu har blivit ett utbrett Kalmar. Från innerstan till Hansacity till Netonnet. Mobil blev utvald, klänning byttes och linne inköptes. Jag och Jesper satte oss med en grillad kyckling framför desperate housewives och jag tror tyvär att något hemskt hände i det sista avsnittet, lite så att jag blir ledsen på riktigt när jag tänker på det..

Väl hemma ligger det en massa fina gamla smycken framm på bordet, mormor berättade att det var hennes mammas och då blev jag ännu mer sentimental. Jag fick ta precis vad jag ville, så det kommer bli mycket broscher framöver, och så vackert det vart. Tänk att vara ett smycke och ligga i en ask i ca femtio år och sedan få sitta på en ung liten kvinna igen, jag tror dom kommer bli lyckliga på mig.


Klänning, Daily 300:- Långlinne, Vila 200:-            Broscher, öronhängen, halsband, älskade mormor.

Kommentarer
Postat av: Tina

Fan vad vackert allt vart!

2009-04-01 @ 08:42:29
Postat av: Svar på Tina.

jag vet, är de inte underbara..

2009-04-01 @ 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0