den bästa dottern världen skådat.

LÖRDAG. Var säker på att jag hade glömt ställa väckarklockan imorse och skulle missa hela fredagen, som tur var så var det lördag när jag väl orkade ta mig upp och kolla. Söt lapp från pappa utanför dörren dä han bad mig ta hand om tvätten, och jag är ju världens duktigast (och händigaste ;P) dotter så jag gjorde det - senare städar jag hela huset och nu är jag klar.

Till frukost framför datorn blir det medsnodd Smakis apelsin ifrån FNrollspelen och en liten skål ostbågar. Näst på schemat står hårinpackning - behövs!

Updt. Nu klockan ett så vaknade mitt fyllo till fästman i en störtblöt säng. Han var tradig och käftig i telefonen, lika roligt varje dagen-efter han har festat med sina killar. Dom skrattar och dom klagar på att jag är tråkig - men vem är det som måste vara med en dåsig och oinspirerande pojkvän dagen efter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0