Buhu!

MÅNDAG. Det här händer verkligen inte, det snöar igen! Jag hatar alla människor som gillar snö och som bad om snö i mitten av december - det här är erat fel! Jag har inte bett om en enda snöhög på fem år och så måste man utstå sånt här. Nu är det guds fel igen my..

Kollar på Tyra Banks show, äter apelsiner och dricker hud te. Känner mig helt avdomnad i huvudet efter en hel dag med mig själv och teven.

Updt. Ska sy upp kostymbyxor inför morgondagens fnrollspel nu och har precis skrivit ut de andras resolutioner om mitt område, man måste ju vara ute i sista sekund.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Tack för den ;O

2009-03-02 @ 17:14:44
Postat av: Svar på jesper<3

Ja, varsegod, så går de när man är elak och önskar snö.

2009-03-02 @ 17:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0