Because the night belongs to lovers

FREDAG. alarmet går inte försen en timme men jag är uppe, vaknade super pigg och orkade inte somna om. Igår gick vi och la oss klockan tio, sedan låg vi vakna i två timmar och skrattade så att vi kiknade. Jesper är verkligen min älskare och min bästa vän, tänk vad underbart att jag fått hitta honom - efter tre och ett halvt år så är allt fortfarande som en walk in the park varje dag, vad hade jag gjort utan honom?

Nu ska jag springa ner och väcka gullet. Med hans underbara morgonhumör så måste man ha tålamod, något som jag inte har, utan jag bara sätter mig på honom och drar upp rullgardinen :) Och det älskar han mig för!

Kommentarer
Postat av: Fannie

Sluta vara så äckligt lyckligt lottad. Jag skääääääääääär mig!

2009-03-20 @ 13:39:22
URL: http://ilands-liv.blogpot.com
Postat av: Svar på Fannie

Haha, akta dig för broder daniel! Kom ut till Ljungbyholm så ska du få se vad äkta vänskap och sann mysighet i feststämning är för något ;)

2009-03-20 @ 14:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0