Bad influence cuz i can

MÅNDAG. Lyckliga gatan gick precis förbi mitt hus för jag och matilda har just inhandlat oss konsert biljetterna till Pink på Hovet i november! Hon som vi båda har lyssnat på längst och dunkat huvuden i bänkar åt i ljungbyholmsskolan när allt kändes töntigt och som livat upp varenda fest till klimax. Vi ska stå och hoppa, skrika oss hesa och visa såna attityder som bara Pinkan kan ;). Kanske har hon haft lite bad influence på oss, men isåna fall är jag bara tacksam. Jag längtar till kvällen som matilda har planerat på Stureplan, vi ska ha det bäst - cuz we can!

Detta fast med tusentals skrikande fans och ingen jävla fin gala! bäst i slutet.

Kommentarer
Postat av: Lillsofie!

Åååh.. nu blir jag avis ;) <3

2009-03-03 @ 13:36:43
Postat av: Svar på Lillsofie

Borde du vara ;P. Ne men jag förstår att du är det, hade jag också varit :)

2009-03-03 @ 18:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0