vita sand.

MÅNDAG. Vilken otursdag säger jag bara, det finns inte ens utrymme nog för att kunna förklara hur min dag började. Jag spar er ert sympati gråtande och gör er istället lite avundsjuka med att jag har legat nere i Vita sand mellan elva och två. Nu har jag haft bränd hud i sex dagar och vi fick därför lämna standen tidigare än planerat när solskyddskrämen var glömd hemma för oss båda. Nuppe sover i soffan bakom mig och jag önskar att jag låg där lika livlös, men någon måste ju ta hand om vattenspridaren, disken och torktumlaren - så är det när man fått ansvar för det perfekta huset och ska försöka hålla det så..

Bli inte arg på mig nu Matilda, men tyckte du verkligen att jag skulle
ligga där helt sprallig med en kamera i väskan utan att ta ett enda kort?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Näe, det kanske blir en innegrej någon gång och då var det ju bra att du tog kort ;P

2009-06-29 @ 18:14:34
Postat av: Svar på matilda

VI HAR BEVIS! Ingen snor matildas fluga.

2009-06-30 @ 09:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0