vart är smörkniven?

ONSDAG. Jag kan knappt sitta ner i min sönderbrända rumpa efter att sovit någon timma tidigare idag i steket. Är uttråkad efter klockan tre varje dag, har ingenting att göra och har inte heller så mycket ork till att göra något så det känns som om jag ligger lite i ett dö-läge. Jesper är med sina kompisar hela denna veckan, spelar basket, fiskar och kollar på bio om jag fattar något rätt och lämnar mig till uttråkigheten. Egentligen borde jag verkligen plugga körkort men det finns verkligen ingenting inom mig som är sugen. Får hålla mig positiv med att få skjuts in till jobbet imorgon, jippi, en anledning till att inte ta smörkniven och börja gräva i handleden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0