Ballerina

TORSDAG. Mamma ville äta Ballerina med mjölk när hon förstod att mjölken var slut, då blev det att ta bilen till Stinsen och handla upp sig. En liter mjölk blev en hel veckas konsumtion till mig, mycket lätt stekt och konserver för Sofie ska leva ensam i en vecka medans mamma och pappa tar sig ned till syster i Malmö och sedan vidare upp till Göteborg om jag förstått resan rätt. Så nu har vi ätit våra Ballerina med mjölk och kollat på FBI-någonting samtidigt som vi kollat upp recept på att göra egna tvålar. Idag har jag ännu inte hunnit bli uttråkad och jag känner mig väldigt hoppfull över att det imorgon är sista arbetsdagen för denna vecka och styr solen ner oss till stugan med massa solning både fredag och lördag. Har vilat min hud idag ifrån de starka soltimmarna men jag tror det är dags att gå ut en liten stund nu så att min kropp inte blir chockad imorgon ;). Ska börja motionera har jag bestämt mig för så att magen är platt tills jag ska pierca mig, kollar på Oprah som just nu tränar med diamant öronhängen, skönt att tanten gör det med stil men lite svårt att ta det seriöst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0