oskuld igen.

TISDAG. Vem har sagt att jag inte har gröna fingrar (förrutom mamma och alla andra i världen som kan något om blommor) när jag nu har planterat om två nya vackra blommor, skit nöjd. Jesper har monterat ihop ett nytt soffbord och ligger nu och käftar järnet av mig genom att dallra på mitt gäddhäng samtidigt som han dansar till Holding out for a hero med Bonnie Tyler. Han kollar på bakom kulliserna på family guy, hur kan man vara så mogen när man är tjugoett? Jag går galen över att inte veta hur det blir på midsommar, det blir inte köpingsvik i allafall då ingen annan vill dit detta år. Jag får väl helt enkelt ta min köpingsvik oskuld nästa år.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0