jordgubbar och fina ostar.

SÖNDAG. Jag går emot min blogga vän anisa råd (som by the way precis fyllt arton och snart åker till Bosnien) om att inte se tv tres nya serie privileged, men vet inte om det var ett så klokt val då den inte verkar vara den största höjdaren. Det ända som är bra är systrarnas kläder och jag älskar hur den mindre är så där ovetande dum. Om man säger så här, det hade inte gjort något om mamma och pappa hade varit hemma och velat se Stora byggslaget.

Men som vanligt är jag husägare om dagarna och dotter om nätterna (önskar att det vore tvärtom) så jag sitter och äter upp deras jordgubbar och fina ostar. Ikväll blir det att lägga sig tidigt eftersom det är första arbetsdagen imorgon, upp halv sex, så hårt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0