sicka galningar vi äro.

SÖNDAG. det känns så fruktansvärt konstigt att kunna sitta framför teven med ett äpple i handen (och ett halvt mellan tänderna) och inte behöva tänka på någon tråkig filosof eller göra en analys över något skede i något hörn av världen så här en söndags eftermiddag. Istället sitter jag och dreglar över The City och Stylista - deras magasin, modeller, designers, attityder och så klart kläder gör mig galen av avund. Jag önskar så mycket men jag får nöja mig med blickarna från ljungbyholmarna, både de hatiska och jag-klär-av-dig blickarna värmer måste jag få avslöja, stäm mig för det ;P.


För att jag och jesper kan bli lite impulsiva en lördags kväll
och möblera om och dra sladdar som galningar.

Kommentarer
Postat av: mia

väldigt gaaalet...

2009-06-15 @ 16:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0