biffen, fastän jag inte ätit på hela dagen.

ONSDAG. Näsan rann men jag stod ut tills alla ställen vara rena, fick sitta och vänta på det sista stället och lyckades då lära mig att sova sittandes i en trappa, sov i en halvtimme emot knät och det var det bästa jag gjort på länge. Tyvär släppte inte den grymma förkylningen vilket resulterade i en väldigt ofokuserad övningskörning som jag dessutom inte hade gjort läxan till, hur busig får jag vara egentligen? Tänk att jag är så sjuk att jag gick till bussen tjugo minuter för tidigt, TJUGO! Jag springer alltid till bussen, det är min grej att missa bussar eller springa sönder mina klackar till hundratjugoetttor. Vem vore jag utan my thing? SJUK!

Så när jag stod där i tjugo minuter så hann jag titta på a-lagare, dra in och ut ni-vet-vad upp till hjärnan och hälsa på de tre lärarna och någon annan och jag fantiserade om hur de tre lärarna mobbade ut den andra och sedan mördade henne på något konstigt hotell. Jag tycker det är lite coolt så där när det är tre stycken och sedan någon annan det blir liksom läskigare då..


Ögonskugga, IsaDora 125:- Kjol, stor kuvertväska, liten
jacka, H&M egentligen 590:- men jag är så duktig så
jag fixade biffen för 280:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0