piercing platta i magen

ONSDAG. Jag är väldigt stolt över mig själv som faktiskt lyckat fixa en bränna på två dagar och nu ska bygga på den en tredje. Även lycklig över att hunnit med tio bussen hem ifrån jobbet efter att faktsikt vant mig vid tanken på att åka hem med halv tolv bussen, men vad ska man gör när man har gått och slappat och gjort massa extra saker men ändå är alldeles för snabb?

Jag är nu piercing lös för jag orkade inte med att vara tjejen med så diskret piercing att ingen såg den. Nu funderar jag starkt på att sätta piercings i magen med platta, jätte snyggt! Men då måste jag ju få det gjort innan jag slutar jobba så att jag kan dyka in i bikinästet med vackra piercings och hunnit få bort mitt fula ärr.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Implantat är jättesnyggt! En kompis i min klass har det och det blir fint nu till sommaren då man kan visa upp det :) Men jag tänkte på det, vilken skostorlek har du? Jag har 37, och har för mig att du kanske har mindre? Annars hade det varit guld värt att låna ett par hel svarta eller någonting. Jag vet inte heller riktigt hur hög klack jag vill ha, bara inte för lång eller för kort ;)

2009-06-24 @ 15:53:23
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Jesper ditt hjärta<3

Pierca dig över ärren så dem inte syns ;O

2009-06-24 @ 15:53:43
Postat av: Svar på Jennie.

ja, hon var ju med hos Hanna en gång och det var galet snyggt! 37 sitter fint på mina fötter med ;P. Jag har 6 st helsvarta - 2 par jätte höga (10 & 12cm), 2 medelhöga (8cm) , 2 jätte bekväma och lätta att gå i varav det ena paret är medelhögt (8cm) och det andra är vanliga pumps (5-6cm). Det är bara att välja och vraka :D

2009-06-24 @ 16:23:04
Postat av: Svar på Jesper

Det går ju inte dummer, ser ju aslustigt ut.

2009-06-24 @ 16:23:34
Postat av: fannie

jääääävla! coolt! gjorde det ont?

2009-07-06 @ 14:10:10
Postat av: Svar på Fannie

fannie jag trodde du var tillräckligt gamal för att veta att man inte bara kan kolla på bilderna utan måste läsa täxten. VILL göra, har INTE gjort.

2009-07-06 @ 15:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0