Slav, jordgubbe tack!

MÅNDAG. Nu har jag hunnit med hela mitt liv medan oansvariga jobbiga tonåringar fortfarande är lite trött aefter att ha gått upp så tidigt för att kolla på sommarlovsmorgon. Vad är det för något på sommarlovsmorgon egentligen? Man vet ju att standarden har sänkts avsevärt sedan man var liten iallafall, för jag tror inte på att jag har blivit så vuxen eftersom jag älskar tonn disney. Tänk när det var Mysteriet på Greveholm (även om jag bara minns en scen ur den), Mormors magiska vind, Vintergatan och Tippen - Those were the best days of my life ;). Som sagt jag är effektiv som hunnit jobba, övningsköra, hälsa på släkten, plockat jordgubbar och klippt gräset.

På tal om jordgubbar även denna dag så har jag kommit fram till ett viktigt beslut i mitt liv.. Jag tycker om våra jordgubbar bättre än köpta, så nu var det sagt och jag tänker inte ta tillbaka det! När jag blir så där last gamal, som man en dag bara blir, så ska jag plantera as mycket jorgubbar och sedan ska jag skaffa en liten slav som kan springa och plocka dom små gubbarna.

Kommentarer
Postat av: Agnes

"Mysteriet på Greveholm" var en julkalender, Sofie! Dåligt...

2009-06-15 @ 15:19:15
Postat av: Svar på agnes

Men agge djävul, du förstår ju mitt tänk, gå inte emot mig nu, inte denna nivån..



Have fun in Böda :)

2009-06-15 @ 16:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0