mammsemumsen

MÅNDAG. Efter två tupplurer i solen och en himlans massa bokläsande så har jag fått fin färg på mina armar, resten av kroppen är helt enkelt inte lika bra på att ta åt sig sol. Vi ger benen en andra chans imorgon, och dagen efter det, och dagen efter det tills solen ger upp. Jag tror mamma har fått nojja på mig både vad det gäller mat och stress - för mycket av det ena och för lite av det andra. Hon tvingade mig att göra mat så att jag skulle äta för dom skulle på kalas så att pappa har något att äta tills imorgon, jag vägrar och då ställer hon sig självklart och gör min favorit - spagetti och köttfärsås. Tjugo minuter innan de ska på kalas så dukar hon för oss alla tre för att vi kan ju hålla dig sällskap. Lilla mammsemumsen då!



 

   


Kommentarer
Postat av: Ebb

nudity gillar vi!

2009-06-22 @ 18:55:36
Postat av: Svar på Ebb

varför inte liksom?

2009-06-23 @ 09:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0