pladder.

LÖRDAG. Jesper lämnade mig imorse för en chick på Öland, skulle visst hjälpa henne att flytta, neee bara bodil som ska byta boende på ön ;). Trodde jag tappat peircingen under natten och har därför letat igeonom sängen väldigt grundligt. Såg sedan piercingen ligga i fönstret och fick flasback om att jag vaknat någon gång mitt i natten och bara lagt den där, håller jag på att bli lite hjärndöd? Sitter och kollar på Simpsons och orkar inte ta på mig strumpor - är det ett tecken?

Idag har vi i Sverige haft fred i tvåhundra hår, det är längst tid i hela världen förrutom något pytteland någonstans på m. Vi har också haft deomkrati typ aslänge eftersom våra kungar inte har haft någon makt på tvåhundra år. Joppe sa att vi borde vara det lyckligaste folket i hela världen, men vi är för fyllda med ilandsproblem för att förstå det. Känns inte det underbart? Att veta att vi är otacksamma och bleka. På tal om blek så är det definitivt dags att fixa brännan!

Updt. tröttnat rejält på hm och deras betalnings sätt och flackande sol så nu ger jag upp, smörjer in mig i touch och lägger mig i solariumet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0