dödligt seriös

FREDAG. Nästa buss in till staden och köpa present till Charlotte som ska firas för att hon fyller tjugo hela år och med en far som praktiskt taget bor granne med Giraffen så kommer hon att få köpa ut till mig, grattis till det! Någon gång under denna vecka tänkte jag ta ner umgänget ner till Hagbyhamn och bara slappa, sola, bada och grilla lite nere vid vattnet och till helgen kanske vi har en tema fest här hemma igen - invitation is required. Temat är awesome bara så ni vet, men inget avslöjas förrens inbjudan kommer och ja, jag är dödligt seriös när det gäller teman.

På tal om dödligt så ligger nu Micheal och Elvis och gosar i någon kung himmel någonstans, får hoppas på att dom kan samsas om vems musik som ska spelas och att festen de senare ska ha är barnförbjuden. Är jag okänslig nu igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0