thats life.

ONSDAG. Igår kändes det som om denna dag skulle kännas som en fredag när allt skolarbete var avklarat - och det är det ju faktiskt! Men denna dag sedan en och en halv timme tillbaka är en av de värsta på länge, folk kan vara så himla falska ibland och det drar mig till vansinne. Det är sånt här som gör att jag inte förstår mig på Kalmariterna, dom ska ta stor plats, dom är ens bästa vän tills de inte har lust längre, då bara lämnar de människan helt utan förvarning eller förklaring. Nu kanske jag förstår lite vad jag själv gjorde för nästan ett år sedan, visst jag gav en förklaring, men kanske lite för svag nu i efterhand. Jag är ledsen för det och förstår dina handlingar mer. Vill hem till ljungbyholm och till folk man förstår sig på och som pratar klarspråk. Ska få närvaro vid tio i ett sedan ska jag hem och göra precis bara det jag själv vill. Ingen ska få sätta sig på mig eller mina idéer och ingen skola ska få ta upp min tid.

Det ända som gör mig glad just nu är det par som precis har haft sex inne på toaletten där datorn står. Vad lyckliga dom är när dom går härifrån hand i hand och fnissar halv töntigt. Tyvär hörde jag när tjejen slog i huvudet och fick även bevis på detta i denna sekund när hon tar sig för bulan och dom börjar skratta hysteriskt. Vad är Jesper när man behöver honom? Och vart är matilda och my när man inte har någon att äta med/ vända sig till?

Updt.
Regndropparna var stora och hundens skall utanför Arnolds var hjärtskärande när man såg den annars så snälla hunden bli galen av längtan efter en varm matta att lägga sin blöta pälskropp på. Hade inte råd ed den fina jackan och deprissionen var total. En krämig sockrig bakelse (mormors hosta), solsken, vägledning åt en japan som skulle till söderåkra (3 mil ifrån vart vi befann oss) och ett fint samtal med min bästa vän gjorde allt mycket ljusare. Jag spenderar min eftermiddag framför tvn utan dåligt samvete och kunde inte önskat för bättre dåligt väder för min första mentala sommarlovsdag. Jesper kommer komma och göra chocklad muffins, bara för att vi vill!

Vad vill du veta om mig, fråga bara, jag berättar vad som helst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du haft sex på toalletten i skolan ?

2009-06-07 @ 20:44:00
Postat av: Svar på nyfiken

haha, nej, det var några andra.

2009-06-07 @ 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0