Svernie, Plane vad är det för namn?

MÅNDAG. en tre kvart i skolan och ett språng på stan resulterade i VG och färgat och klippt hår. Jätte nöjd med håret, känns så skönt att slippa se ut som mitt tråkiga rödbruna jag jämt. Vi har som vanligt alltid så himla gott om tid så vi missar Svernies och Planes utspring och möter dom när de nästan är på väg till lastbilarna, såna är vi. Vi hänger på skumpa och öl innan vi far ut till kolonien och väntar in en dyngsur svernhed. Det bjuds på smörgåstårta och vi gapar och tar emot när vi blir servade allt vi pekar på.

Fötterna upp i rutan och försöker komma åt all värme som möjligtvis kan fram alstras ur bilen på vägen hem, samtidigt som vi vänder om och går och letar efter borttappade varor. Vi blir hjärtligt välkomna till Planeman där skumpan väller över och ingen kan tas på allvar. Vi säger nej tack ungefär hundra gånger och tiden rinner förbi så som ölen ska göra i strupen utav beer bongern som Plane fick av EG company.

Nu ligger jag här hemma i Hagby i all min ensamhet i min enorma säng och knaprar på några chips, jag känner i varenda muskel i min kropp att det är dags att sova och jag är en relativt lydig tjej så därför gör jag som så, hå hå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0