skoutlåning

ONSDAG. 37 sitter fint på mina fötter med ;P. Jag har 6 st helsvarta - 2 par jätte höga (10 & 12cm), 2 medelhöga (8cm), 2 st jätte bekväma och lätta att gå i varav det ena paret är medelhögt (8cm) och det andra är vanliga pumps (5-6cm). Det är bara att välja och vraka :D


Ja, när man ser det från den här vinkeln ser de ganska lika dana ut och jag ska erkänna att jag just nu känner att jag slängt pengar i sjön, men jag känner att jag kommer ändra uppfattning tills helgen då jag får använda mina sweethearts igen, plus att Jennie kanske får en något mer glamorös födelsedag i ett par :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

De där som var medelhöga och sköna att gå i lät perfekta :] Hade varit guld värt om jag kunde låna de. Dock så måste jag se till att jag får mitt legg först, väntat i snart tre veckor och det måste komma! Men jag hör av mig när jag skulle behöva ha dom? :)

2009-06-24 @ 17:42:12
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Svar på Jennie

Det är det paret med spänne, väldigt enkla i designen och spännet gör det tusen gånger lättare att gå i dom, vilket kan behövas om inte kvinnan ska bli full och inte har inövade klackaben ;). Ja, det är bara att slå en pling.

2009-06-24 @ 18:14:46
Postat av: Anonym

Jag kan inte lova att det inte blir ostadigt, men jag ska göra mitt bästa! ;)

2009-06-24 @ 19:07:07
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0