IQ test på Håkan?

SÖNDAG. Piratpartiet har fler röster än centern, det känns ju inte särskilt bra att ett en fråges parti ska få makt.. Jag har gjort mitt och tänker verkligen inte lägga mer tid på en val vaka. Resultatet blir vad det blir och det tar jag reda på imorgon eller tar reda på behövs ju knappast, Joppe kommer tjata sönder oss så att vi inte hinner se filmen eller ha betygsnack. Söndagsparty med Filip och Fredrik bjuder inte på mycket ikväll måste jag få tillägga, Håkan hellström älskar hotshots säger han, men vad innehåller dom då? De fick diskutera fram ingridienserna, dåligt Håkan, jag visste ju till och med - Galliano, Kaffe och grädde, hur svårt ska det vara Håkan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0