fixa cancer

TISDAG. Haha, alla är så typiskt svenska, ingen tål lite naken hud eller några hårda ord, men om det finns att hitta någonstanns så vill ändå alla se det - men bara i hemlighet! För så lättklädda människor får man bara se på stranden annars har man syndat, för man vet att allt på internet är sexuella anspelningar, så är det bara. För på internet väljer man ju inte vilka som ska se fotona, dom finns ju öppna för hela världen, but guess what sweethearts det gör din kropp på stranden med och då får du inte ens välja ifrån vilken opassande vinkel den typiska tysken ska se dig.

The tiny tiny clothes är på igen för vi ska straxt gå ut och fixa årets hudcancer, jag kör på stort och smörjer in mig med solariekrämen touch också, bara för att öka chansen. Även om jag har oddsen är emot mig då man föddes röd i huvudet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0