dont touch my tröskel!

MÅNDAG. Hur ambi var inte jag och åkte helt inoödan en buss för tidigt till skolan på min sovmorgon? Joppe planerar dåligt, han blev arg på mig när jag frågade om jag fick ha min redovisning på måndag (idag) och sa att alla redosviningarna skulle vara klarar på fredagen. Nu är det måndag och vi är fortfarande fem pers som inte redovisat..

Körskola och sådant idag med, kortbyxat och nu lite bruna och fina ben. Sannolikheten står på min tröskel och kommer inte ge sig försen jag gjort fyra sidor och faktiskt förstått dom för att imorgon göra provet, grr gå bort ifrån min tröskel!


hår Nyvaket. jeans jacka Aima. blustisha Kappahl.
shortshorts Gina. hängväska H&M. gladiator NewY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0