Vattenfestivalen

LÖRDAG. Med stuga i Bergkvara så kan man inte skippa vattenfestivalen och med trevligt sällskap så vill man inte heller vara någon annanstans. Vid tolv kom vi till området och som vanligt betalar vi inte en krona och alla kommer in till öltältet. Massa dans och skrikande för att höra varann för alla covers. Jag önskar bara att allt och alla skulle kunna  ta emot kort, jag har aldrig pengar ute, kan inte folk ta det?! Jag och matilda ville bara ut till den friska luften och få sand i våra sandaler och kunde inte vänta på de andra slö klunkarna. Trädmannen var min och vad skulle man göra av natten?

Efter pilkastning blev det att ta oss hemåt vid tre. Träffade väldigt lustigt folk ute vid camping området som vi aldrig gjort något illa men som ville skada våra öron med fula ord och påhittade hot. Hem till Ragnar boet och trycka i fem av sju party people in i havet tillsammans med grannar och hönan. Vi ser dagen åter gry och regnet börja droppa när vi säger god natt och slacknar innan vi hunnit värma upp oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0