tre timmars terapi.

TORSDAG. Underbart att få lönen idag när tiden var inne för en tur in till Kalmar centrum. Jag fick ihop tre par jeans för 330 kr, som tidigare hade kostat 1050 kr - nu får alla flygplan se upp för jag är en jäkel på kapning (höhö). Och om det inte är nog med att jag är snäll emot mitt bank kort så har jag idag även hjälpt till lite emot aids. Ibland känns det bara lite bättre att shoppa än att göra någonting annat över huvudtaget. Satte shoppingkontot runt fem hundra kr idag och jag tycker att jag höll det väldigt bra när det landade på 579 kr. Efter tre timmar av shoppande och provande kände jag att det fick duga, så gick och satte mig på ett utav mina jobb och lästa en tidning, märkte att jag inte gjort det sedan sommarlovet slutade. Nu har jag koll på vart vi är i världen och vart den är på väg, även om tidningen var tre dagar gamal.

Ni måste se mitt ursöta barn armband! Nu förtiden gör barn
sina armband i någon slags mjukt trä och en massa söta små
mönster och färger. Även om de inte är genomskinliga
får dom toppbetyg ifrån mig då man slipper de oslipade
platskanterna från förr.


Elefantbyxor, Monki rea 130 kr. Aids linne, H&M 100 kr.
Trashjeans, Bikbok rea 100 kr st. Annat smått och onödigt.

Kommentarer
Postat av: jesper

Vad är elefantbyxor? ;O

2009-07-16 @ 17:34:51
Postat av: Svar på Jesper <3

haha, häftigt va? I will show you ;) - de här byxorna kan få en tjej att se ut som om hon har en p*nis in zise med en elephant.

2009-07-16 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0