Benjamin knapp

TISDAG. Kollat på Micheal Jackson dokumentärer på MTV och jag tror jag fortsätter kvällen i samma stil. Först måste vi dock ut och kolla hur vi ska få upp husvagnen och förtältet imorgon, jag vet inte redigt om jag tror på oss, men det går ju alltid som det går.Fortfarande bara packat kläderna, allt annat får vi väl se om det kommer med, kanske flyger det magiskt ut till vagnen och vi lever happily ever after.

Det var några timmar sedan jag skulle publicerat texten här över, men fastnade i packandet. Fått ut tre lådor med kläder och en halv systemet kasse där allt annat fick plats. Sitter och väntar på att pappa ska komma in så att vi kan sätta på Benjamin Button, han ska bara polera upp husvagnen och bilen för tredje gången - jag är helt seriös han har lagt tre dagar på att få de där sakerna att skina, har han tänkt på att vi kanske hamnar under ett träd med duvor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0