klockan tickar.

TISDAG. Jobbat och kört, gick väl sådär men ska tjata in det nästa gång ute på kattrumpan också. Jag är så fruktansvärt trött, jag sover sämre än jag gjort i hela mitt liv - bara att ta igår natt som ett exempel: Somnar kvart i elva, vaknar kvart över elva och tror att jag glömt jobba. vaknar igen med panik kvart över tre, kvart över fyra, fem över fem och slutligen halv sex och kliver upp tröttare än jag var när jag gick och la mig. Mellan varje uppvaknande drömmer jag ångestladdade drömmar om att jag inte hinner med saker och att folk är arga på mig. Såna simpla saker som att ett väldigt annorlunda HM har öppnat och jag hinner verkligen inte kolla på allt snyggt och blir utkörd när de stänger utan att ha hunnit köpa någonting eller att jag är fastklistrad precis utanför danssalen och Catharina blir jätte arg för att jag aldrig kommer.

Jag längtar tills fredag klockan fem över åtta, då har jag jobbat klart mina tidiga dagar och har bara två senare dagar kvar. Popocorn, lingondricka och the hills. Väntar på atta pappa ska komma hem ifrån sceansen och berätta om vilka döda släktingar och sånt han pratade med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja, jag hoppar Vattenfestivalen, men tack ändå! :)

2009-07-14 @ 16:39:20
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Svar på anonyma Jennie

skyll dig själv och skit i andra som gamla mofasa skulle sagt ;)

2009-07-14 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0