Barn i flaska en tisdagseftermiddag

TISDAG. Detta är vad jag gör en tisdag när jag har tråkigt och har röjt undan lite i mitt rum. Jag tömmer helt enkelt den kopp med vatten dessa snoppar har legat i innan, kollar hur vanskapta dom har blivit, skrattar åt saken för mig själv och börjar tänka mig in i situationer som kan bli väldigt jobbiga för pojkar i största/minsta allmänhet.



Men jag är en ganska snäll flicka egentligen så därför har jag nu fixat så att dom ska få en bätte uppväxt och dom ska även få träffa sina rättmätiga ägare, vilket dom ändast träffade i några ynka minuter och sågs som förluster. Nu är det ända problemet att jag vet inte vem som är ägare, faderstest kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0