studentkök..

MÅNDAG. Ät aldrig något ur Byteaterns kaffeteria, förrens nu! Det var fruktansvärt, som när jag städade ett studentkök en gång, hemskt! Vuxna människor som inte vet vad en trasa med lite vatten och diskmedel är för något.. Det är iallafall över nu och imorgon blir det bara en massa golv jobb, inte lika äckligt men destå jobbigare.

Jag önskar mig en större stad med galet ute liv, ett enormt discotek med sprutande rosé och skumpa som stockholmsveckan i Visby. Nästa år tror jag att jag sattsar på visby och en liten roots bara. Jo, men så får det bli, för det kan jag ju bestämma nu NOT.

Något jag kan planera är däremot att köttfärsåsen och spaghettin måste vara klar om en kvart, knivigt ;S (höhö)

Kommentarer
Postat av: leila

Städa, Usch! Ja lider med dig!

2009-07-27 @ 08:16:33
URL: http://leilaenglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, du vet ju vad jag går igenom. Har det varit bra på Barometern var det va?

2009-07-27 @ 09:41:03
Postat av: Leila

Näe, kalmarposten :)

2009-07-31 @ 08:48:52
URL: http://leilaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0