Rachel Zoe

SÖNDAG. The Rachel Zoe project var underbart och såg ni alla kläder, jag fick lite hjärtklappning och avundsjukan var på översta våningen i eifeltornet. varför får inte jag hålla på med sånt där, bara pilla och paketera upp kläder hela dagarna. Och äntligen en människa som vet hur man ska behandla kläder! Jag mår så sjukt dåligt över att packa ner mina kläder i en påse när jag ska någonstanns, men jag gör det för laget. Men jag önskar att jag hade en stor rymlig bil där jag skulle kunna hänga mina kläder och vart jag än kom så skulle jag lätt kunna byta om där inuti också. Ge mig en lägenhet fylld med stänger och galgar och jag är i himlen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0