ord buller om huller.

MÅNDAG. spenderat hela dagen utan att göra någonting, är totallt lea lös och idag skulle lika väl kunnat vara igår, om ni förstår. Kollat fyra stycken Gossip och säsongen hade det vackraste slut jag sett, tänk att chuck kan vara snygg på ett annat sätt när han är snäll och glad, får fortfarande erkänna att jag tycker han är sexigare när han är fierce. Sådan mor sådan dotter, mamma bakar kola kakor - mina favoriter. Vi so hate att stå i köket i mer än tio minuter, men baka är något vi kan om vi bara får äta det sen, vilket vi inte får för mina elaka pappa styv (elaka styvmammaor brukar det vara så var tvungen att byta lite grann)

Saker du borde ha koll på:
sedan 1960 har Kalle Anka och hans vänner alltid varit på SVT klockan tre och önskat en riktigt god jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0