marknadsgodis

TORSDAG. Marknadsgodis är bara något man äter en - två gånger om året och jag tror att det är tur det. För även om karamelerna smälter fint på tungen så blir man trött på dom efter femton bitar och vill inte se det mera, annat än en påse chips liksom! Dagens övningskörning var allt annat än lugn och harmonisk, folk sprang som galningar över gator och turisterna körde helt efter egna regler, regler jag tror ändast finns i turkiet egentligen. Körskolelärarinnan var uppjagad till tusen efter att bokat in två stycken på min tid och ska aldrig mer jobba när det är något stort på g i Kalmar igen, där med basta för det var det ända hon sa under hela lektionen.

Designen har förbättrats efter downfallet och det får se ut så här tills hösten för jag klagar inte, inte jag nej (tony rickardsson). Något som det inte går att skicka in klagomål om är min första riktiga sovmorgon utan en väckarklocka sedan skolan började - ja, på en vardag såklart! Resten av lovet så ska jag endast göra precis vad jag själv vill, om det inte gäller penga tjänande eller körning.

Jag går torr här hemma, på onsdag vill jag till Valen och halva priset, följa med mig kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0