Hultan VI

LÖRDAG. Efter tre dagar med så mycket alkohol sinnena klarar utan att stötta ifrån sig det så blev det en jäkligt seg morgon. Ingen tog den dära första ölen och ingen satte på den högsta musiken, fastän jag tror vi hade gjort det ifall inte plabin varit så jäkla sletna (efter EN natt, dåligt!) det blev istället förtältspackning och mackaroner med köttbullar. Vi gjorde oss redo för Lars sista kväll och drog upp stödbenen så det bara var att åka hem efter att ha hört hans sista vers. Enligt Matilda och Jesper fångade jag Lars winnerbäcks plektrum! Om jag gjorde det så är det enormt och jag behöver inte alls må lika dåligt över att jag missade honom i torsdags. Jag blev sjukt glad och hoppade upp och ner iallafall, har det inspelat :P.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0