Hultan III

TORSDAG. Två smörgåsar och tre glas vin och vi var åter i mode. Dusch i handfatet och sjuan på bordet tills huvudet satt där det skulle. Regnet spöade ner och våran militär fick ta på sig regnstället och gräva en vallgrav runt vårat förtält medans vi andra åt godis, kollade internet, lyssnade på irländskt och satte fötterna emot värmefläkten. Karateklubben höll span på oss när jag dansade fram och tillbaka i min gula regnjacka, röda stövlar och shorts. Jag gick fram och skulle prata med killen som satt mitt på pakeringen men han var en riktig bitterfitta utan att överdriva en sekund. Återigen vet jag inte vilka vi åkte och lyssnade på men jag och matilda dansade bort alla kalorier i vattenpölar och fyllde på oss i åbros tält. Träffade alldeles för nykter Fannie med en spiknykter Bella (eller?) utanför Ämtvalls langostält. Takida kom och de egoistiska gick. Jag och jesper gormade tills vi kom till husvagnen igen vid tre med vår kära karate kid fortfarande sittandes mitt på parkeringen i en stol.

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0