Festival trassel.

TISDAG. Packar, packar och bara packar. Det ända som är roligt är att välja ut vilka kläder som ska få följa med till hultsfred, det blir ungefär alla plagg som jag vanligtvis inte använder på  min kropp. Det blir galet, mönstrigt, färgglatt och lite naket i slutändan skulle jag tro. Fått med mig tolv ombyten - fyra olika för de olika väder som kan komma att dyka upp på himlen. Dock är det sämre med skor, har bara gummistövlar och ett par ballerina att ta med mig, alla mina andra skor är nya eller klackskor..

Jag kan ju knappast vara ensam om att inte hört om den hemliga fastivalen som ska vara på öland nu i fyra dagar, typ hemliga destinationer varje kväll med buss från kalmar med utländsk musik. Vart kommer det ifrån liksom? Vart tog reklamen vägen eller tycker dom att det räcker med att advertisa det dagen innan på P4? Projektet är stött utav EU och vi som bor närmast ön vet inte ens om det. Kalla min lost om ni alla visste det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0