den som sa det han va det?

MÅNDAG. Igår blev man inte människa försen fem när det var dags att få något annat än popcorn och kex i magen, Jag tror tillomed att vi förtjänade det lite grann.. Som plane sa Det är första gången man hör ägaren till festen säga att det ska bli hårt. Som Calle sa Kan vi inte bara sitta och dricka istället men ändå gjorde de två okonditionerade pojkarna ett mål och dansade hela natten. Det var ljust när vi gick och la oss och en smula ljusare när vi vaknade.. Vad ska man säga - folk missade något.

Hunnit med jobb, övningskörning och frukost med prat om gamla hultsfreds minnen med far innan klockan var elva och efter att äntligen tagit mig mod att kolla igenom den dära jäkla kameran tog det ytterligare två timmar att få upp dom på olika ställen. Nu är jag helt slut igen och önskar mig massa kall mjölk chocklad och Gossip Girl avsnitt, inte packa hultan prylar iallafall, knappt hunnit nyktra till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0