Bara min pojkvän

ONSDAG. Förra gången det var inköp så var det rea handlande, nu så har jag gått vidare i mitt liv. Jag är väldigt planerande (Det säger även min körskolelärare) så jag har nu börjat köpa in höstkläderna, som alltid en halv årstid för tidigt. Det är så skönt att ha det gjort för då har man pengar att göra roligare saker för när årstiden väl kommer. Som i sommar hade jag en månad utan att behöva köpa ett ända plagg för att jag i våras hade planerat ihop att så smidigt.


Stickat linne med guld detaljer, Gina egentligen 200
men fann den för 50 kr. Gles stickad tunika, Gina 150 kr.
Glas stickad halsduk, Indiska egentligen 200 men hittad för 50 kr.

Dessa köp var alltså inte letade på rean, utan jag ville ha dom och två utav dom råkade helt enkelt finnas på rean, vad vill ni att jag ska göra åt saken? Det blev lite smink till hy och ögon, lack till nageln och något sånt där fint som bara min pojkvän får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0