vilka tragedier

TISDAG. Idag går det ryckten om att två tjejer ska ha tagit livet av sig. Den ena ska ha hängt sig på en toalett på akgg och den andra hoppat från ölandsbron, sanningsfaktorn i de båda får vi nog läsa om i tidningen imorgon..

Just nu sitter Sophia och blir klippt och då passade jag på att springa upp här och göra en snabb updt då jag ska sova hos jesper inatt. Sophia skaffar lite Robyn inspirerad frilla och fixar nya slingor, får hoppas att resultatet bli bra inför hennes stora dag som kommer på fredag.

Hade matlagning för första gången idag, kändes jätte konstigt men smakade jätte gott. Lämnade in mitt Obama tal, fått för mig att jag raderat talet från alla datorer så lämnade in papper med en del tillritade retucheringar(?), när jag kommer hem och visat runt Sophia i mitt enorma hus ;P, så märker jag att jag hade kvar texten på datorn här hemma, lagom irriterande.

Imorgon ska vi ha samtalsgrupper om både sex och samlevnad och om obama, twisted, men helt okej. Har även min första danslektion efter lovet, vi vet att första lektionen blir vi pressade till max, men vi längtar efter att få svettas av oss de extra hekto som flygit på under julen!

Nu är det fem minuter tills bussen går, får se om vi hinner med den :P, annars blir det bussen från ljungbyholm om en timme.


Matilda försöker febrilt få bort strecket under näsan
på mattelektionen :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vacker bild, ser ut som en råtta ju :P

2009-01-21 @ 09:06:20
Postat av: Svar på matilda.

haha, lite kanske, men en väldigt söt råtta :)

2009-01-21 @ 12:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0