Matilda - 18 år!

ONSDAG. Idag är verkligen ingen vanlig födelsedag, utan idag är det världens snällaste och trognaste Matildas födelsedag. Äntligen blir hon arton och jag hatara henne för det, men bara två månader kvar tills jag joinar henne där ute i vimlet. Jag och matilda har varit bästa vänner sedan någongång mellan trean och fyran - vi har stått ut med varandra och alla andra i åtta nio år. Vi känner varandra innan och utanpå och har varit med om så fruktansvärt mycket tillsammans. Under dessa år har det alltid varit vi, det har kommit till en vän ibland, men det slutar alltid med att det bara är jag och matilda kvar, som en synkad melodi står vi eniga <3. GRATTIS GUMMAN!
2002-2009 i bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0