Trixarn

ONSDAG. Bloggen är hel igen, eller den ser i allafall bra ut igen. Nu måste jag ut på stan en runda och betala matildas as dyra present som hon kommer kyssa min fötter för. Matilda kommer få tre presenter, en på hennes födelsedag, en under våran dag på torsdagen och en på firandedagen fredagen. Jag längtar efter att se hennes ansikte på alla tre. Men mest på den dyra. Hon kommer.. ja, haha bara en bild jag som kännt hennes så länge kan se..

Idag tror jag att jag tar två-tre bussar för tidigt hem, för att ladda upp för den första dansen. Vaknade med lite träningsverk efter bålträningen vi hade igår, och det vill vi inte ha, så det blir streching på hög nivå idag. By the way Sophia blev jätte fin i håret efter gårdagens hastiga avslut på klippningen och hemfärd för henne. Nu ska spenderas pengar.

Kommentarer
Postat av: Phia

Det blev vackert, tack för hjälpen baby!:D<3

2009-01-21 @ 13:19:44
Postat av: Svar på Phialotta!

tack och varsegod och alla andra fina ord :P

2009-01-21 @ 17:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0