tiden går fort

MÅNDAG. Vilken morgon! En massa telefonsamtal och sms hit och dit ifrån jobbet om arbetstimmar mm. Inget roligt vis att vakna halv åtta på, som tur är blev jag så utmattad att jag somnade igen :)

Idag fyller Tukksmuck - Anton nitton år. Känns inte som om det var länge sen han fyllde arton. Dessutom åker han in i lumpen om bara några dagar, känns faktiskt lite konstigt, även om vi bara träffas någon gång ibland, så kommer det bli lite tomt. Vem ska nu uppehålla duschen så att man inte kan gå förbi? Vem ska lyssna på en massa smurflåtar och akon? Vem ska tygla sissi när hon får ett smärre vredes utbrott? Svåra frågor ;).

Nu ska jag i alla fall gå ner och äta lite vrån innan jag tar bussen hem till Jesper igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0