Sofia memory club.

MÅNDAG. Så länge sen vi sågs fastän att du numer bor här nere igen. Jag antar att jag får köra en liten backtracking på Sofia då hon antagligen inte själv kommer ihåg så mycket av sin vilda tonår.

Sofia har gått i ljungbyholmsskolan hela livet men var en ganska duktig flicka tills hon träffade mig och matilda, men mest av allt mr J. Vi blev vänner i sexan och höll därefter oss ganska nära vänner i två år. Sofia följde med mig hem och solade i mitt solarium, spelade sims, pratade skit och jag klippte av hennes hår och skaffade henne lugg :)

När jag och matilda äntligen tog upp kontakten med flickorna igen så såg man inte till Sofia så mycket. Det var mycket mr J, på ett hemligt stadie. När man väl träffade Sofia kunde hon vara väldigt full och ha en cig i handen på konstanten.

Sofia fick efter ordentligt strulig tid flytta upp till stockholm med sin mamma och hon verkade ha det toppen i nya skolan och allting. Fast med sofia måste alltid någonting hända. Så hon kom tillbaka till oss och nu är hon här, lite lugnare än under förra sommaren kan man hoppas för hennes egna skull och säkerhet.

Idag tog vi kontakten igen efter att jag såg att Sofia hade klippt sig och färgat håret, förstår inte hur hon vågar med sin prefekta blonda färg, men det blev skit snyggt - och rött dessutom :).

Jag har bestämt att jag och Sofia ska träffas på lördag och vi ska festa. För det vet hon lika väl som jag hur man gör :P. Så vi kommer springa runt någonstanns med våra röda huvuden och ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0