Singel = MVG

TISDAG. Vi har fått upp en liten betygsdebatt här, men jag kommer inte att fortsätta den :P. Bara känner att jag är planerad som ett jäkla olon och ligger före i alla läxor. Tänk då om jag hade varit singel, då hade jag varit van vid att kunna plugga så här på vardagarna, och det hade faktiskt kunnat leda till något. Men hemska tanke - vill bara ha hem Jesper! Han ringde precis och berättade om träningsvärken ifrån skidåkningen och att han kommer hem lördag natt. Let´s see .. Thats four days, har bara gått tre, dagarna är emot oss.

Updt. Alla andra har gått och lagt sig och jag måste få skratta ut någonstanns - hahahahaha! Kollar på alla gamla bilder och ska scanna in dom till datorn. Does days..

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Vaknade upp och kunde inte somna om på 1,5 timme tills dess att jag läste mig själv till sömns. Och nu ska jag nana så fort jag skickat iväg en sista sak till kvinnojouren.

2009-01-28 @ 00:26:27
URL: http://theloved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0