Serier upptäckta

MÅNDAG. Ja, inte seriemördare eller så utan jag har igår och idag börjat följa nya serier verkar det som. Det kan ha något att göra med att jag inte får kabeln så att jag kan ladda upp Baby och därmed kolla vidare på Gossip. Utan nu får jag sitta här hemma och kolla på det som finns på teven istället, men vad klagar jag för? Igår gick det fyra avsnitt utav Beverly Hills 90210 (som jag såg gick idag också, så vill du ligga före, utan att ladda hem - kolla på söndagar) Det jobbiga var att det kändes lite patetiskt att ha med de gamla karaktärerna, annars bra.

Och idag blev det absolut första avsnittet på alla dessa Sex and the city säsonger. Aldrig försökt följa det innan, men nu blir det ändringar på det, eftersom det är så bra sändningstid och det verkar som om det är något för mig :) Nä, nu sitter jag här och saknar DH.. Jag tror jag har blivit lite obsessed utav denna sorts av serier. Fast jag hoppade faktiskt att kolla Lipstick Jungel nu vid nio, någon måtta får det vara, plus att andra får se den först och så kollar jag istället runt vad folk säger om den - vill ju inte slösa tid i onödan ;P.

Fick litelite plugg gjort idag. Kändes skönt med en mjukstart. Men imorgon kommer jag få köra på för fulla muggar. Sedan är veckan typ över, för jag är uppbokad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0