Rubriks kub

TORSDAG. Den är krånglig och den höll på att dra mig till vansinne på bussen hem. Hamnade framför några sådana där töntar som inte riktigt vet om att dom är töntar, geeks som tror att dom säger lika coola saker som dom andra i klassen. Där satt han med sin jävla kub och försökte lära en inte allt för intresserad tjej detta. Det  snurrades och snurrades, instruerades och skrikande om att inte byta plats på färgklistermärkena. Jag somnade tillslut av utmattning men när jag skulle kliva av höll dom fortfarande på, hur kan man prata om en kub i förtio minuter?

Förövrigt så är det 65 dagar tills jag fyller år, 6 dagar tills matilda fyller år och en dag tills sophia fyller år. Och ja jag kommer fortsätta tjata tills jag fyller år, försök inte stoppa mig. Det är det ända som snurrar runt där uppe och det försvinner inte, det är som om något underbart men lite stressande kommer emot en, och jag njuter av det, för jag vet att det kommer gå alldeles för fort när det väl närmar sig.

Jesper kommer förhoppningsvis snart så att vi kan gå och lägga oss astidigt, kommer inte bli så, men hade ju varit trevligt :) Annars har jag bara så stört ont i hela mina axelparti att jag knappt kan slappna av efter att väderkvarns armar igår. Musik våran koregrafi går till, har bara hunnit ungefär tjugo sekunder in på låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0