Radionojja

MÅNDAG. Lyssnar visst på radio dygnet runt har jag märkt nu, jätte irriterande verkligen. Ska sluta göra det.

Läst igenom ungefär förtio sidor om Italien och the Beatles nu. Inte särkilt roande. Nu ska bara ungefär fem sidor skrivas om det också - på engelska of course. Känns inte lockande alls just nu. Men tänkte att jag skulle göra en del innan halv åtta då jag kollar på sac och tar kvällen. Sedan ska jag försöka göra en massa-veckor-framåt arbete denna vecka, så jag slipper det när jesper kommer hem igen.

Jag är så uttråkad så jag håller på att dö, jesper är seriöst den roligaste människa jag någonsin träffat, och honom får jag träffa varje dag! Nu sitter jag här efter två dagar och håller på att dö av tristess, bara ren tur att matilda fyller år den här veckan och att mitt firande av henne är fullsmockat :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0